Кто пилит в трендах? ПИLКИ VS Chin Chin. Как Event с Марией Новосад поднимает бьюти бизнес с колен?
Снова меняем местами самоуверенных новичков и успешных предпринимателей! На этот раз мы зашли на территорию бьюти и узнали, кто на самом деле пилит в трендах. Маргарита Анттонен — владелец ПИLКИ, крупнейшей сети маникюрных салонов Санкт-Петербурга, уверена: розовых грез недостаточно для успеха в бизнесе. Она покажет, насколько важны острые коготки для построения индустрии красоты.
Алия Буссель — арт-директор уютного питерского бьюти-бара, хочет дарить настроение праздника, мечтает создать рай для девочек и превратить его в настоящий бизнес.
Маргарита устроит настоящий разнос в уютной бьюти-студии Алии. Но, чтобы реально хайпануть, наша бизнес-леди организует крутой Event с Марией Новосад. Для популярного блогера это спонтанные 24 часа в Петербурге, а для бизнеса Алии реальный толчок вперед.
Чем ответит Алия? Узнаете в новом выпуске шоу “Теперь я Босс!”
Не забывай смотреть шоу «Теперь Я босс» по средам в 22:00 на «Пятнице!» и на сайте clck.ru/DSRLi
История Chin-chin: goo.gl/7k9DBF
Отборные приемы и трюки Excel 2013/2016/2019 для продвинутых пользователей: условное форматирование в Excel, сводные таблицы, Power Query Excel, диаграммы, пользовательские форматы и др.
\«Counterpoint passes back and forth between the hands in a conversational and judiciously balanced manner, while a strong lyrical inlpulse informs the cross-handed variations' rapid, bravura passages (Vars 5 and 19, for example). Ishizaka's restrained and concentrated way with slow minor-key variations (Vars 15,21 and 25) lets the music's agonising harmonic tension speak softly for itself.\»
— Jed Distler, Gramophone Magazine
\«She has the fleet fingers to speed through the virtuoso variations with compelling clarity and the sensitivity to probe the dramatic potential of the slower, more profound numbers, pleasurably aided by her consistently lovely tone.\»
— Robert Schulslaper, Issue 36:1 (Sept/Oct 2012), Fanfare Magazine
\«The sound quality of the recording is top notch\»
\«In fact, the album's an audiophile gem.\»
— Reviewed by Christopher Lim in The Business Times, July 20, 2012.
J.S. Bach's \«Goldberg Variations\», BWV 988, recorded by Kimiko Ishizaka on a Bösendorfer grand piano, with score following provided by the iPad app from MuseScore. For more information on this project, see www.opengoldbergvariations.org
☛ \«she is a beautiful and technically accomplished player\», \«the light hand in interpretation makes this performance preferable to Hewitt (the later recording on Hyperion) or Schiff (ECM, Jan/Feb 2013)\»
— American Record Guide, July-August 2015
☛ \«Ishizaka plays the 24 preludes and fugues with impeccable taste and technique, finding many levels of musical meaning even as she brings utmost clarity to the multiplicity of textures.\», \«She scales her Bach to the rhythmic, structural and sonic needs of the music, without touching the sustaining pedal.\»
— Donald Rosenberg, Gramophone Magazine
☛ \«A gifted and obviously devoted Bachian\»
— James Oestreich, New York Times
☛ \«in all the years, all the versions, I have never heard \»Book 1\" done better\", \«The results are fabulous. There is a great grace to what she gives us, a marvelous clarity, a sense of totality that is a very real joy to hear. She takes Bach at his word, that each part is important in the ultimate contrapuntal result. You hear Bach with new ears.\»
— Gapplegate Classical-Modern Music Review, February 26, 2015
☛ \«elegant, spirited, technically impressive, and ever sensitive to the expressive character of the music\», \«A brilliant performance and brilliant set all around!\»
— Robert Cummings, Classical.net
☛ \«This is a recording to change your perception of the Well Tempered Klavier.\»
— Campbell Vertesi, The Cast, March 20, 2015
C Major — 846 0:00 / 2:41
c minor — 847 4:39 / 6:26
C# Major — 848 8:22 / 9:39
c# minor — 849 12:13 / 15:12
D Major — 850 17:51 / 19:25
d minor — 851 21:13 / 22:51
Eb Major — 852 24:59 / 28:32
eb/d# minor — 853 30:21 / 34:19
E Major — 854 38:14 / 39:58
e minor — 855 41:20 / 43:20
F Major — 856 44:50 / 45:54
f minor — 857 47:22 / 50:14
F# Major — 858 54:12 / 55:52
f# minor — 859 57:58 / 59:03
G Major — 860 1:02:19 / 1:03:14
g minor — 861 1:05:50 / 1:08:03
Ab Major — 862 1:09:58 / 1:11:30
g# minor — 863 1:13:29 / 1:15:31
A Major — 864 1:17:48 / 1:19:21
a minor — 865 1:21:16 / 1:22:41
Bb Major — 866 1:26:45 / 1:28:02
bb minor — 867 1:29:59 / 1:32:26
B Major — 868 1:35:44 / 1:36:43
b minor — 869 1:38:33 / 1:41:01
This performance is by Kimiko Ishizaka, piano, recorded in the Teldex Studio, Berlin, in 2014. The preludes are from the Open Well-Tempered Clavier project, and were made using MuseScore software. Olivier Miquel is the editor. The fugues are from Kyle Rother's Lillypond engraving: open.uct.ac.za/handle/11427/13106
Das Wohltemperierte Klavier / Le Clavier bien tempéré / 平均律クラヴィーア曲集 / 平均律键盘曲集 / 평균율 클라비어곡집 / Хорошо темперированный клавир